Teljes Végigjátszás

1. rész:
Az egyre hosszabbra nyúló börtönéletünket maga a császár, Uriel Septim és 3 testőre zavarja meg. Mikor benyit, cellánkba elmondja, hogy az életére törtek és el kell menekülnie a fővárosból és pont a mi cellánkba építettek egy járatot, amin ki lehet menekülni. Kövessük Urielt és testőreit. Az utunkat hamar elállja az ellenség, akiket hagyjuk a testőrök gondjára bízni. Miután a katonák végeztek az ellenséggel egy ajtó fogja elállni utunkat. A császár és a megmaradt 2 testőre keresztülmennek az ajtón, de előttünk kulcsra zárják. Néhány másodperccel ezután patkányok fogják kidönteni egy járat falát. Öljük meg őket és induljunk el a járatban. Az út itt hosszú lesz, de közben megtanuljuk a fegyverforgatás és a mágia alapjait. Ha sikerült végigverekednünk magunkat az ősi folyosókon és a barlangon találkozunk a császárral és katonáival. A testőrök egyből levágnának, de a császár parancsára megállnak és megengedi, hogy velük menjünk. Itt Uriellel elbeszélgetve már a karakternek megadhatjuk, az alapkasztját majd később választhatunk csillagjegyet.



Sajnos az út legvégén egy nagyobb ellenséges hullám tör ránk és megölik a császárt és még egy testőrt. Ha legyőztük őket az utolsó testőr Baurus megkér minket, hogy vigyük el a császár medálját Jauffreehez ő segít majd minket a későbbiekben. Ezután induljunk egyedül tovább és a csatornarendszeren keresztül jussunk ki végre aszabadba. Jauffree-t a Weynon Prioryban találjuk meg ami Chorror előtt helyezkedik el.

Megjegyzések:
- Még mielőtt kijutnánk, a szabadba mentsük el a játékot, mert a csatorna legvégén még utoljára lehet a csillagjegyünket és egyéb más dolgot megadni.
- Sok fegyvert, páncélt és egyéb dolgokat fogunk találni a barlangban ám ezek közül a goblin sámán varázsbotját mindenképpen vigyük magunkkal mivel jó pénzért ellehet adni.

2. rész
Az uralkodó halott és mi mást tehetnénk, mint hogy az utolsó kívánságát teljesítjük (vagy nem), azaz el kell, juttatunk a Királyok Amulettjét Jauffre-nak.
Mikor Chorrolba értem be is mentem a Weynom Prioryba és megkerestem Jauffret. Ő mesélt a Bladesről meg arról hogy a császár eltitkolt fia Martin Septim Kvatch-ban van ahol megnyílt az alvilág egy kapuja. Arra kér, hogy menjünk oda és segítsünk, de a lényeg Martin megmentése, persze nem holtan. Mielőtt indulunk érdemes Jauffre-tól kérni egy kis támogatást, ami annyit jelent, hogy a szobában az egyik ládát kinyitja, és azt szedünk elő belőle, amit akarunk.

Induljunk el (nem fontos egyből indulni, mert amíg oda nem érünk, úgyse kezdődik el a harc szóval akár hónapok múlva is mehetünk). Amikor odaérünk egyből egy sikoltozó ember fogad. Beszéljünk vele és elmondja, hogy egy kis csapat Savalian Matius vezetésével harcolnak a kapuból kijövő ellenségek ellen. Ez jó hír szóval inkább nem mentem az életem, hanem gyorsan fölmegyek a hegy (már ha ez hegy) tetejére és meg is találjuk a kaput, na meg a katonákat is.

Miután 2 scampet kivégeztek a katonák beszéljünk Savaliannal. Megkér, hogy menjünk át a kapun majd zárjuk be (bár azt nem mondja el, hogy hogyan). Induljunk is el és menjünk át a kapun.

Amint átlépünk, az alvilágba már támad is mindenféle szörny, de ha kis szinten vagyunk, akkor nagyjából csak scampek. Hamarosan találkozunk egy katonával, aki eléggé ki van merülve. Beszéljünk vele és két lehetőség közül választhatunk: 1. Jön velünk 2. Kimegy a kapun és a kapuzárás után segít. Érdemes a 2. választani. Ha megvan, menjünk tovább vele vagy nélküle és keressük meg a főtornyot utána egy mellék toronyba jussunk át és ott pusztítsuk el az ottani dremorat majd beszéljünk a ketrecbezárt emberrel, aki elmondja, hogy a Sigil Stonet kell, megszerezünk ahhoz, hogy bezáruljon a kapu. Kapjuk fel a Sigil Key-t és zúzzunk, fel a főtorony tetejére majd szerezzük meg az említett tárgyat. Ezután bezáródik a kapu.


Ezután újra visszakerülünk a saját létsíkunkra. Mikor kint találjuk, magunkat beszéljünk Savaliannak és irány a város. A városkapun túl verjük, szét az ellenfeleket majd menjünk be a Chapelbe. Ott mi beszéljünk Martinnal és hívjuk magunkkal, de még nincs vége a harcnak. Várjuk meg míg Savalian beszél az egyik katonával, aki leviszi a táborba az itteni embereket. Ezután Savalian a segítségünket kéri. Kövessük+minket követ Martin+még talán túlélte Savalian két embere. Aki elénk kerül, és utunkat álja küldjük halálba. Hamar meglátjuk, hogy a kastély kapuja zárva van. Savalian megkér, minket menjünk vissza a Chapelbe és ott beszéljünk azzal a katonával, akit jelöl a nyíl. Közben megjelenik 3 Légiós járőr, akik meglátták messziről a várost. Velük együtt induljunk el a jelölt irányba. Inian a Kvatchi őr lesz, aki mutatja az irányt a kapunyitó szerkezetet fel. Ha ez megvan, legjobb esetben 9en vágjunk neki az utolsó szakasznak és csapjuk le az összes ellenséget. Végül már csak egy feladatunk van: szerezzük meg a Gróf gyűrűjét és vigyük Savaliannak. Ő cserébe ad egy Enchantolt Kvatch-i páncélt. Ezután már csak vissza kell térnünk Martinnal az oldalunkon Jauffree-hez.

Megjegyzések:
- Miután végeztünk ezzel a munkával egész Cyrodilban nyílnak kapuk.
- A tűz eredetű lövések nem túlhatásos sok lény ellen.
- Ne féltsük Savaliant meg Martint, mert felélednek.


3. rész
Az első kaput bezártuk és a trónörökössel tartunk a Weynom Prioryba csak sajnos megint csatába botlunk.

Miután megérkezünk Martinnal a Weynom Prioryba egy kis csetepatéba botlunk. A Mythic Dawn nevű szervezet megtámadta a szerzetesekhez és persze ezen szervezetnek a tagjai végeztek a császárral. Egy lakostól, aki felénk fut, megtudjuk, hogy meg akarják ölni Jauffret. Csapjunk szét közöttük és küldjük át őket a másvilágra. Miután a kintiek megvannak, menjünk a kápolnába és az ottani ellenségeket is küldjük a többi után. Ha végeztünk Jauffre megköszöni a segítséget, de az Amulet of Kings-et ellopták.... A baj hogy itt már nem lehet, biztonságban Martin ezért el kell, kísérjük a Cloud Ruler Temple-be, ami a Blades nevű szervezet erődje. Vissza kell szereznünk akirályok amulettjét, hogy a Temple of the One-ban meggyújtsuk a Sárkánytűz fényét.

Menjünk az istállóhoz és ott üljünk fel a lovunkra, ezután indulhatunk is. Mikor végre odaérünk, beengednek, minket az erődbe majd Martin a Pengéknek mond egy kis példabeszéd. Ha vége fogadjuk el a Blades tagságot. Ezek után parancsot kapunk, hogy menjünk el Baurushoz akivel még a csatornában ismerkedtünk meg.

Megjegyzések:
- A lovat ne küldjük egyből halálba, amit még a Prioryban kapunk.
- A Blades tagságot mindenképpen fogadjuk el, mert járnak vele előnyök: a templomban aludhatunk, a Blades cuccokat használhatjuk és bármit el is vehetünk a templomból.


4. rész
Miután csatlakoztunk a Bladeshez első feladatunk, hogy keressük meg Baurust a fővárosban. Az Elven Garten’s Discrict-ben Broad’s Boadring House nevű kocsmában fogjuk sörözgetés közben megtalálni.
Amint meglát, minket odaint magához és fülünkbe súgja, hogy egy fickó már jó ideje követi. A terve hogy menjünk le vele a pincébe hátha a követője is utánunk jön. Nem is kell csalódnunk néhány másodperccel utánunk már, nyílik az ajtó és bejön rajta. Mikor belép Baurussal egyszerre fegyvert rántanak és egymásnak mennek. Ne kísértsük, a szerencsénket inkább segítsünk Baurusnak és öljük meg a fickót. Ha már az igazak álmát alussza, vegyük el tőle a nála lévő könyvet a Mythic Dawn Commentaries 1. A könyvben érdekes dolgokat olvasunk a daedrakról. Ezt itteni emberek írták, amiből azt a következtetést vonhatjuk le, hogy vannak a daedraknak emberi követőik. Baurus azt mondja, hogy keressük meg Tar-Meenat az Arcane Universityben. Kérdezzük, meg hogy mit tud a Mythic Dawn-ról. Ő elárulja, hogy egy bizonyos Mankar Camoran. Azt is elmondja, hogy a Mythic Dawnnak van egy oltára csak sajnos ő nem tudja, hogy ez hol van. Még megtudjuk azt is, hogy 4ilyen könyv van, aminek a 2. része nála van és át is adja nekünk. A 3. kötetről kérdezzük meg a First Edition nevű könyvesbolt vezetőjét Phinitiast. Ő elmondja, hogy egy Gwinas nevű fickónak adta el a 3. kötetet, aki hamarosan meg is érkezik a boltba. Beszéljük rá, hogy adja át nekünk a könyvet, amit hosszas győzködés után át is ad. Ez után elmondja, hogy a 4. kötet a Mythic Dawn egyik tagjánál van, akivel találkozója lett volna. Az utolsó információ, amit megtudunk tőle az a tag neve: Ravel Cameron. Menjünk vissza Baurushoz és kérdezzük meg a Raven Cameronról. Ő tudja, hogy hol tanyázik (a csatornában) és el is vezet minket hozzá. Miután eljutunk a találkozó helyére menjünk be a terembe és üljünk le a gyertyafényes asztalhoz. Nem kell sokat várnunk és betoppan Cameron, de valahonnan megtudja, hogy Baurus is itt van, így ő és két embere ellenünk indul. Öljük meg őket és fosszuk ki a holttestüket. Cameronnal meg is találjuk a 4. könyvet. Ezután jussunk vissza a felszínre és menjünk vissza Tar-Meenahoz. Adjuk át neki a 4 könyvet és várjunk két napot. Ha letelt menjünk vissza hozzá és ő elmondja, hogy a város közepén lévő temetőben pontosan délben a Tomb of Prince Camarril sírhelyének bejárati kőajtaján, a nevezett időpontban Cyrodiil térképe bontakozik ki. A térképen meglátjuk, hogy a Lake Arrius tónál van az oltár.

Utazzunk el oda és menjünk be a Lake Arrius Caverns bejáratán. Amint beértünk egy tag elénk siet és üdvözöl, mint új kultusztagot. Ezután induljunk tovább és egy Harrow nevű ember arra kér, hagyjuk nála a cuccainkat (érdemes az egyik sarokba gyors kidobálni a lényegesebb cuccokat így miután tovább mennénk vissza is tudjuk venni őket) és induljunk vele a főoltárhoz. Az oltárnál a kultisták vezére Mankar Camoran egy rövid szertartást tart, ami során egy portált nyit a Paradise nevű területre és át is megy rajta. A Királyok Amulettje sajnos nála volt... . Amikor Mankar már átkelt a portálon gyorsan menjünk az oltárhoz és vegyük el onnan a Mysterium Xarxes nevű könyvet. Ezután a kultisták mind nekünk rontanak, mi pedig meneküljünk el. A kijárathoz vezető járatot egy sziklatömb zárja el, amit a szemközti falon lévő kapcsolót elforgatva görgethetünk el. Ezután menjünk vissza a Cloud Ruler Templebe és beszéljünk Jauffre-val.
Megjegyzések:
- Mind a 4 könyvet olvassuk el mivel skill bónuszokat adnak
- A Mythic Dawn tagok a barlangban rengetegen lesznek, próbáljunk, olyan helyeken küzdeni velük ahol nem férnek el sokan.



5. rész
Martin barátunk egy ideig el lesz foglalva azzal, hogy kiderítse miként is nyithat portált a könyv segítségével Paradise-be Mankar Camoran után.
Addig is egy itteni probléma vár megoldásra! A trónörökös szerint Mythic Dawn ügynökök kémkednek a Cloud Ruler Temple körül, a mi feladatunk lesz, hogy felkutassuk és megöljük őket.
Beszéljünk először is Jauffre-vel, aki úgy gondolja, hogy a kémek bázisa Brumaban van és éjjelente onnan lopakodnak fel ide, a templomhoz. Két illetőt kell kifaggatnunk, hogy a kémek nyomára bukkanjuk, keressük meg először Stefan-t, aki a Cloud Ruler Temple őrparancsnoka. A fickó szerint emberei minden éjjel gyanús alakokat látnak ólálkodni a templomhoz vezető út mellett, a Runestone-nál. No, nézzünk ki mi is oda éjnek évadján, s lám máris két Mythic Dawn tag életét olthatjuk ki. Az egyik megboldogultat Jearl-nak hívták és zsebeit átkutatva megtaláljuk házának kulcsát (Jearl’s Key), valamint a pincéjének kulcsát (Basement Key), amely minden bizonnyal a kultisták gyülekezőhelye.
A másik személy, akit ki kell faggatnunk az ügy felől, Captain Burd. Őt a kastélyban találjuk, Brumaban. Bőszen panaszolja nekünk, hogy egyik embere Jearl nem tért vissza kimenőjéből, nem tudja, mi van vele. Világosítsuk fel, hogy bizony a Jearl sajnos Mythic Dawn ügynök, nincs más hátra, mint felkeresni Jearl házát a keleti városfal tövében. A kulccsal benyitva vegyük rögtön szemügyre a padlót, ahol egy csapóajtót vélünk felfedezni a szőnyeg alól kikandikálva. A pincében az egyik asztalon megtaláljuk Jearl-nek szánt utasításokat (Jearl’s Orders), amelyeket végre kellett hajtania a Mythic Dawn érdekében (még jó, hogy nem tehette meg). A bizonyítékokat azonnal vigyük el a Blades nagymesternek.
Megjegyzések:
- Ezután akár városokban is találkozhatunk civilekkel akik Mythic Dawn tagok.


6. rész
Martin testvér szerint négy komponens szükséges a portálnyitó rituáléhoz, az első összetevő egy kis Daedra Isteni artifact.
Ilyen ritkaságot egyáltalán nem könnyű szerezni, de nem lehetetlen. Elsőnek is el kell olvasnunk a Modern Heretics című könyvet, amit Martin előtti könyvkupacból elő is halászhatunk. Ebből megtudjuk, hogy Azura istennő oltáránál (Shrine of Azura) kell kezdeni a kutakodást, a szent helyet Cyrodiil északkeleti részén találjuk, a Lake Arrius tótól északra a hegy oldalán. Az istennő csak akkor szól hozzánk, ha előtte feláldozunk neki egy Glow Dust-ot. Ezt a fényes port egy Will-o-the-wisp-ből tudjuk kinyerni, méghozzá úgy hogy ezt a közelben repkedő kis lidércet megöljük (közönséges fegyver nem sebzi, de pl. egy tűzlabda már igen), és az utána maradó világító port magunkhoz vesszünk, amit pontban reggeli 6 órakor feláldozunk Azurának. Az istenség csak akkor hajlandó átadni a Daedra tárgyat, ha előtte teljesítünk neki egy apró küldetést: Azura öt követője egykoron egy vámpír csapdájába esett, minek köszönhetően maguk is vérszívókká – és egyben gonoszakká – váltak. A mi feladatunk az lesz, hogy felkutassuk a vámpírrá vált követők búvóhelyét (Gutted Mine – délnyugatra van Azura oltárától, fenn egy hegy tetején) és halál eszközével szabadítsuk fel lelküket a hitvány, élőholt mivolttól. A bányában csakugyan megtaláljuk az öt delikvens, elég húzós csaták lesznek, igyekezzünk egyszerre csak egy vámpír figyelmét magunkra vonni. A hátsó járatokat egy kőajtó zárja el, ezt egy közeli helyen függeszkedő kapcsoló megrántásával tudjuk feltárni. A bányában még sikerült ráakadni egy-két érdekes levélre meg néhány könyvre, amiket nehezen lehet beszerezni. Ha sikerrel járunk Azura átadja jutalmunkat egy Daedra lelkét foglyul tartalmazó soul gem-et, az Azura Star-t, melyet vigyünk el Martinnak.

Megjegyzés: Ez két küldetés egyben, mert a főszál egyik küldetése és emellett egy isten küldetése. Ha már ezelőtt megcsináltuk a küldetést egyszerűen adjuk Martinnak az Azura Start.


7. rész
Miután Martinnak átadtuk az Azura Start arra gondoltam végre egy kis pihenés és erre? Jauffre fut hozzám, hogy má megint gond van.
De még mekkora gond.... Bruma előtt nyílt egy kapu és özönlenek át a Daedrák. A város grófnője arra kér minket, hogy védjük meg a városát mivel már tapasztaltak vagyunk kapuzárásban (jó indok).

A grófnő
A grófnő
Menjünk el Captain Burdért a város katonáinak parancsnokáért. Ő átruházza ránk a parancsnokságot és ad mellénk néhány katonát meg persze ő is jön. Menjünk át a kapun és pusztítsuk el az összes ott tevékenykedő dremorat majd menjünk be a főtoronyba és keressük meg a Sigil Stonet. Vegyük el a helyéről és a kapunak annyi. Eztután újra Brumaban találjuk, magunkat ahol köszönetet mondanak nekünk. Majd menjünk el a grófnőhöz, aki ugyancsak megköszön nekünk mindent és biztosít arról, hogy ha esetleg új kapu nyílna, megtámogat minket katonákkal.
Ezek után sajna a többi város előtt is kapuk nyílnak, amiket nem fontos bezárnunk, de ha a nagy brumai kapuhoz akarunk segítőket, vagy egyszerűen csak unatkozunk, akkor segítsünk cserébe pedig kapunk katonákat, akik harcolnak velünk akkor nyugodtan zárjuk be a kapukat és nő a hírnevünk.
Megjegyzések:
- Ezután Brumában már megbecsült emberek leszünk, így könnyebben jutunk küldetésekhez.
- A kapu mögött sok értékes tárgyhoz juthatunk.



8. rész
Martin azzal bíz meg bennünket, hogy szerezzük meg Tiber Septin ősi páncélzatát, amit a Sancre Torban találunk meg. Ez lesz a rituálé 2. eleme.
Martin figyelmeztet minket, hogy még onnan senki sem tért vissza... élve. Hát mit ne mondjak ezek voltak ám a bíztató szavak, de mutassuk, meg mi vagyunk a Bladesek legkiválóbbika. Ugorjunk is el a Sancre Torhoz, amit bejelöltek nekünk a térképünkön. Egyből egy féltucat csontváz fogad a torony körüli területen, amiket egy izzasztó küzdelem után a halálba sikerült küldeni ismét.


Menjünk be a kapun és kapjunk szét mindenkit, aki utunkat merészeli állni. Nemsokára egy ősi Blades tag szellemével találkozunk. Elmondja, hogy már régóta (az mit jelent) csontváz testben raboskodnak 3 társával itt a Sancre Torban, mert az Underking nevű lény megátkozta őket. Megkér minket, hogy szabadítsuk meg őt és a társait is az átoktól cserébe segít nekünk megszerezni a páncélt. Keressük meg mindhárom társát és pusztítsuk, el csontváz testüket majd menjünk az Entry Hallba és onnan a főterembe. Ott a Bladesek eloszlatják a gázt, (itt már szellem testben vannak) ami a levegőben van és szabad is az út a páncélhoz.
Szedjük fel a páncélt majd futás vissza Martinhoz, aki megköszöni, hogy sikeresen megszereztük neki a páncélt és már készül is nekünk az új feladattal.
Megjegyzés:
- Készüljünk, fel jól mivel az ősi toronyban kemény ellenfelekkel nézünk szembe.
- A páncél előtti gáz egyből elpusztít, minket ezért ne menjünk a közelébe.


9. rész
A következő feladatunkat megint Martin adja melyben a rituálé 3. darabját a Great Welkynd Stonet kell megszereznünk egy ősi romból melyet mindenki csak Misarcandként ismer.
Ezt a helyet Kvatch és Skingard között találjuk, majd meg amit még a térképen is bejelölnek nekünk. Ha elértük a jelölt helyet menjünk le a csigalépcsőn és be a kapun. Vágjunk le minden velünk szembe kerülőt és szedjük fel az értékesebb cuccokat. Egyes helyeken ahol egy kapun nem tudunk átjutni, keressünk egy kristályos felületű kőkapcsolót, ami megnyomásával feltárul a kapu.
Egyre lejjebb jutva nehezedik az előre haladásunk, sok ellenség állja, majd az utunkat pusztítsuk is el mindet. Találni fogunk majd Varla Stonet is, ami nagyon ritka tárgy (1000 septimet ér) ne habozzunk betenni a táskánkba. A keresett követ a Morimath teremben fogjuk találni ám, amikor becsúsztatjuk a többi cuccunk közé ám akkor…

… az egyik kőfal mögül előbukkan a hely ura King of Misarcand, aki nem szeretné, ha elvinnék a követ. Egy kemény küzdelemben küldjük, újra a halálba majd vegyük el tőle a kulcsot, hogy ki tudjunk jutni a szabadba. Már csak vissza kell vinnünk a követ Martinhoz.
Megjegyzések:
- Ez a hely talán még a Sancre Tornál is keményebb jól készüljünk fel.
- King of Misarcand egy lich durvák a varázslatai, ha lehet, mindenki vigyen le mágia ellenállást növelő lötyiket.



10. rész
Mikor megláttam Martint egyből elmosolyodtam és az első gondolatom az volt – Nekem is ilyen páncél kéne – ám gyorsan lehervadt a vigyor az arcomról. Brumát újra Daedra támadás érte…
A trónörökös gyorsan részletezte mit tudott meg. A rituálé 4. darabja a Paradiseba a Great Sigil Stone, ami a legnagyobb Oblivion kaput működteti és véletlen ez a kapu fog Bruma előtt létrejönni. Ránk parancsolnak, hogy hívjuk el Bruma grófnőjét a Chapel of Talosba ahol Martin vázolja tervét.
Menjünk el a grófnőért és kísérjük el a templomba, ahol már Martin vár bennünket néhány emberével. A terv egyszerű: az összes emberrel kimegyünk a mezőre és ott addig tartjuk magunkat, míg a 3 kapu megnyílik ezek után a nagykapu is megnyílik, itt jövünk mi képbe. Addig nem állhatunk, meg míg a kaput be nem zárjuk. Ezután menjünk Martin után és kísérjük ki a mezőre ahol már rengeteg katona és milicista vár ránk. Ennél a pontnál örülhetünk annak, ha a városok gróf és grófnőinek segítettünk bezárni a pokolba vezető átjárókat mivel akkor ők is küldtek segítséget.

Martin egy gyors bátorító beszédet mond, az összegyúlt katonáknak majd megnyílik az első kapu és máris egy féltucat daedra támad ránk. Próbáljuk a vonalat tartani, míg ki nem nyílik a nagykapu, amin átlépve egy óriási ostromgépet láthatunk meg. Baktassunk el az első toronyig és ne törődjünk, a ránk törő teremtményekkel csak haladjunk, előre mivel 15 percünk van a kapu bezárására. A főtoronyban egyre keményebb ellenfelek állják el az utunkat, csak legrosszabb esetben vágjuk le őket. Itt már minden egyes szinttel való feljebbjutásért vért izzadunk, ám nemsokára elérjük, az utolsó termet ahol kapjuk fel a Great Sigil Stonet.

Néhány pillanattal később újra a mi létsíkunkon találjuk magunkat. Itt mindenhol hullákba botlunk, persze főként Daedrába. Keressük meg Martint és adjuk át a követ neki mire ő egyből a Cloud Ruler Templebe küld minket, de először sirassuk meg Jauffret aki elesett a csata során. Ha elbúcsúztunk a holtaktól menjünk vissza a Bladesekhez.
Megjegyzések:
- Mindenképpen valami jól mutató cumóban lépjünk át a főkapun, mert a bezárása után szobrot emelnek tiszteletünkre brumában. A szobron úgy nézünk ki mint a kapu átlépés pillanatában.
- Jól jöhet a Nagykapu mögött a kaméleon varázslat vagy a teljes láthatatlanság.


11. rész
Miután visszaballagtam a Blades főhadiszállásra máris látom, hogy már készülődnek a rituáléhoz.
Mivel mind a 4 komponens megvan, ezért Martin nem húzza az időt, hanem megnyitja a portált és átparancsol minket rajta (hát ki mást?). Átlépve a portálon egy gyönyörű vidék tárul a szemünk elé, végülis mért hívnák Paradise-nak? Egyből el is indulok az egyetlen lehetséges ösvényen, közben Mankar hangja folyamatosan szól a fejemben ám rendületlenül haladok előre. Út közben rengeteg emberrel lehet találkozni, akik igazából mintha csak oda lettek, volna téve még nagyon beszélgetésbe se elegyednek.

Nemsokára egy dremorába botlunk, aki csodák csodájára barátságosan megszólít, de ne térítsen, el szándékunktól vágjuk át a torkát és kutassuk át a hulláját. Megtaláljuk nála a Band of Chosent mellyel bejuthatunk a Forbidden Grottóba.
A barlangban már találkozhatunk Mythic Dawn tagokkal, akiknek nagy része ránk fog rontani ám van köztük egy áruló is. A neve Edamil aki leveszi rólunk a Band of Chosent, de cserébe nekünk meg Mankart kell megölnünk. Ha elfogadtuk az ajánlatot haladjunk tovább oldalunkon vele most már "fogolyként" így átjuthatunk a daedrakon vérontás nélkül. Egyszer azt gondoltam meghalok, mert majdnem lávába fojtottak, de Edamil betartotta az ígéretét és így túléltem.
Nemsokára a szabad ég alá kerülünk és egy nagy épületbe bejutva megláthatjuk Mankart meg néhány családtagját. Gyorsan vágjuk le és vegyük, el tőle az Amulettet majd meneküljünk el, mert az épület össze fog omlani. Néhány pillanat múlva ismét Martin előtt találjuk magunkat.
Megjegyzések:
- Mindenképpen készüljünk fel a Paradise-ra mivel lesz ellenfél bőven.
- Érdemes elgyönyörködni a Paradise-on nagyon szép a látvány.

12. rész
Mivel sikeresen visszaadtuk a Királyok Amulettjét Martinnak így már csak el kell kísérnünk a fővárosba Ocata kancellárhoz.
Oldalunkon a trónörökössel menjünk egyenesen a kancellárhoz ahol Martin és Ocato szépen elbeszélgetnek, ám ennek hamar vége szakad. Egy őr fut be a terembe mögötte vagy féltucat daedraval, akiket gyorsan ártalmatlanítunk, majd a katona jelenti, hogy több alvilági kapu nyílt a városban és itt van maga Mehrunes Dagon nagyúr is. Sajnos a katasztrófát csak egyféleképpen oldhatjuk meg: El kell jutnunk a Temple of the One-ba ahol Martin meggyújtja a Sárkánytüzet.

Amint kiérünk, az utcákra bármerre nézve láthatjuk, hogy dúl a harc, de minket ez ne zavarjon csak azokat a daedrákat öljük meg kik a trónörökösre rontanak. Egy negyeddel arrébb már magába Mehrunes Dagonba ütközünk, aki ebben a világban is legalább akkora hatalommal rendelkezik, mint lent. Ő magát nem tudjuk elintézni ezért a lábai közt fussunk át majd be a Temple of the One-ba ahol Martin sietve az Amulett segítségével meggyújtja a Sárkánytüzet.

Eközben Dagon barátunk a falakat is betöri, de már nem állíthatja meg az utolsó Septimet ki időközben egy óriási lángoló sárkánnyá változik. Ennél a pontnál elvesztjük az irányítást és szemtanúi lehetünk a végső küzdelemnek. Végül is Dagon veszít, de Martinnak is meg kell halnia, aki a küzdelem végén, megkövül, szoborrá változik így az idők végezetéig ott lesz a templomban.

Ocato a könnyeivel küszködve közli velünk, miszerint mi vagyunk Cyrodiil Bajnoka, melyet előttünk alig néhányan értek el. Néhány hét múlva átvehetjük a jutalmunkat az Imperial Dragon Armort a börtön negyedben lévő fegyverraktárban és a másik jutalmunk, hogy mindenki megadja a kellő tiszteletet, azaz bajnoknak szólít.
Így a kapuk bezáródták a daedrák eltűntek, de nemsokára Niben Bayben megnyílik az Őrület kapuja.
Megjegyzések:
- Dagont még ütni se próbáljuk, nem sebződik.
- A trónörökös itt már meghalhat, vigyázzunk rá.